UN ÁNGEL EN EL COLE...



L’àngel va anar a parar als meus braços durant les festes de la Mercè de 1984...

Un d’aquells dies festius, caminant amb la família per la Plaça Reial, vam topar-nos amb un concurs de dibuix per a infants en què els premis eren tot d'objectes personals de l’Ocaña. Per aquelles dates, buidaven el seu pis i donaven les seves obres.

Aleshores, em vaig trobar la mare d’una alumna meva que, només veure'm, em va comentar que la seva filla havia guanyat un àngel i que no sabia com se l’enduria a casa... I tot seguit em va preguntar si el volíem per a la classe. No vaig poder dir-li que no i el meu marit i jo, un per cada ala, vam pujar l’àngel, Rambla amunt, fins al metro...

Des de llavors, l’àngel sempre ha estat a l’escola, a l’aula on faig classe.

Montserrat Cujó i Valls






ARTÍCULOS RELACIONADOS:

> HOMENAJE A OCAÑA AL AÑO DE SU MUERTE



Os recordamos que la procesión BEATA OCAÑA 2009 formará parte del programa de actos de la MERCÈ, la FIESTA MAYOR de BARCELONA.

¡Si tenéis una cuenta en FACEBOOK, uníos al grupo BEATA OCAÑA 2009!

No hay comentarios: